ייעוץ זוגי ומשפחתי

חדי אקסלרד

אימון אישי, ייעוץ זוגי ומשפחתי, הדרכת הורים, גישור, הרצאות וסדנאות

כששואלים אותי מה אני בדיוק עושה, או מבקשים להבין מה זה בכלל ‘ייעוץ משפחתי’, אני תמיד עונה שהמקצוע שלי הוא לעבוד עם אנשים על מערכות היחסים בחיים שלהם. עם ההורים שלהם, בני או בנות הזוג שלהם, והכי חשוב, עם עצמם.

לתפיסתי, ואני לא חושבת שיש יותר מידי אנשים שיחלקו על כך, מערכות היחסים המשמעותיות בחיים שלנו הם הדבר החשוב ביותר לנו. זה היה ככה מהרגע שנולדנו, ולאורך כל חיינו. מערכות היחסים עם האנשים החשובים בחיינו הן אלו שעיצבו את מי שאנחנו, הן אלו שהטביעו בנו חותם רגשי עמוק, והן אלו שאחריות בצורה הכי דומיננטית על איכות חיינו.

ומערכות יחסים הן דבר מורכב מאוד. מצד אחד, יש בהן חן, וחום, וקירבה, ואהבה, ותחושה שאני חלק ממשהו, שמישהו רואה אותי ושאני לא לבד בעולם. מצד שני, הן גם מורכבות מאנשים שונים בתכלית, עם רצונות וצרכים שונים, שמשתנים כל הזמן. המורכבות הזו יוצרת אתגרים משמעותיים שפוגעים באיכות החיים ומשפיעים כמעט על כל שאר התחומים בחיינו. כשלא טוב לנו מול ההורים שלנו, בני או בנות הזוג שלנו, ו/או הילדים שלנו, לא טוב לנו באופן רחב הרבה יותר.

אז אני פה בדיוק בשביל זה. הידע הרב תחומי שלי מאפשר לי לבחון, ביחד איתכם, את הנקודות שאותן תרצו לשפר, לאתר את המקור שממנו הדברים משתבשים, ולמצוא פתרון מעשי ומהיר ככל הניתן.

רוצים לבוא לבד? עם בן או בת הזוג? עם ההורה או הילד שלכם? אני פה כדי שנדאג לשפר את מה שמפריע לכם, באומץ, בהתבוננות ובעשייה.

אני זמינה במספר 050-7266199 וניתן להשאיר לי הודעה ממש כאן

המפגשים נערכים ברחובות ובמזכרת בתיה.